NEXT TO YOU

Igår dealade (är det ens ett ord?) jag och mamma.
Hon köper räkor till mig i idag om jag städade hela huset. Pefekt för en tjej som växlat in alla sina pengar till turkiska pengar tänkte jag! & städade gjorde jag, och fort gick det vill jag lova. Kom hem vid sex och satte igång, var ju tvungen att vara klar innan Idol, såklart.

Var galet jäkla trött idag när jag åkte till jobbet. Sov hela vägen på tåget och sen hela vägen på bussen ut till Torslada där det för tillfället regnar (?!) Jag undrar lite vem som godkände det. Jag vet i allafall en som inte vill gå ut på powerwalk och det är nog inte Bumbi, snarare jag.


Jag tröttnar aldrig, Oskar Linnros - Från och med Du spelar i alla fall jag idag.

Jag blir aldrig mer densamma, jag blir aldrig densamma som förut
Somliga ljus brinner aldrig ut



Jaadu, tänk dig han med lite socker på!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0