SATURDAY NIGHT

Igår efter jobbet skyndade jag mig till stan för att förtidsrösta (duktig tjej) eftersom jag inte är hemma när valet är. Men det var ju inte direkt det om var det roliga jag skulle berätta om.

Cruella De Ville blev till här hemma även fast jag tyckte att jag mest liknade något slags luder. Kräftskivan hos fröken Strömberg blev till den bästa förfesten på länge. Pippi, Cruella och Mega Fox bytte senare om för att åka in till stan. Lite rockigt sådär bara. Det var kul kul cykelhjul och jag var hemma halv fem i morse. Perfekt!

Idag har jag faktiskt varit lite produktiv! Eller ja, jag, mamma och Elin.
Åkte till Johanna och hämtade mina grejer, åkte till Allum, köpte en bikini, åkte till Blomsterlandet & åkte till morfars grav och gjorde fint.

Sandor/Ida är på tv om en stund, den ska jag lätt kolla på!

Saknar Oscar lite.
Och Simon.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0