VERY IMPORTANT INFORMATION

Har det rätt jobbigt på dagarna måste jag säga. Har spenderat hela dagen utomhus, promenerandes bland alla flådiga villor här i Torslanda. Stannade för att kasta sten i havet och för att njuta av solen på en båtbrygga. Snart ska vi fika och sen ska vi hoppa ner i bollhavet. Det är ju tur att jag powerwalkar varje dag, annars hade jag blivit fet för jag fullkommigt älskar alla dessa jävla kakor som vi bakar hela tiden. Står egentligen inte ut. Vet att jag inet borde äta dem liksom, men ni vet ju hur det är. Att ställa fram ett fat med kakor är som att ställa en flaska Absolut framför en alkoholist. Eller nåt..

Hörs ikväll!
SMACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0