WHAT ARE YOU WAITING FOR?

1. Tur för dig Kimberly! (Älskling http://www.youtube.com/watch?v=v1GrjwMok7I)
2. Igår bakade jag och den där fina alldeles för fina bullar.
3. Igår var jag en nörd på Naturhistoriska med Niklas.
4. Gabriella kan vara rätt go.
5. Freysan är lite saknad såhär på en måndag.
6. Det är inte alls lång tid kvar tills Sofia kommer hem.
7. Idag tänkte jag traska runt sjön med en bästis jag inte träffat på länge. Så passa dig Alex, jag drar på mig mina räsersnabba skor!
8. Varför kan man inte bara få vara ledig jämt, men ändå ha cash på kontot? Kan inte nån svara på det då?
9. Mamma klagar på att jag inte skriver fina saker om henne. Men hon borde ju veta att jag älskar henne kan man ju tycka. Snabbt stabilt och jättejättebra!
Eftersom 9 är mitt nummer så har ni nu fått 9 intressanta saker jag tänker på just nu.
FRED&KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det kan man ju tycka! Snabbt, stabilt och jättejättebra! Älskar dig med, men det vet ju du ;0)

2011-04-04 @ 18:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0