BEE

Jag bad min man att hitta på någonting som vi skulle göra idag eftersom det vanligtvis är jag som kommer med förslag eller till slut bestämmer vad vi ska göra. Så planen var att åka till Skatås och ta en promenad. Låter ju rätt mysigt.
Men där hamnade vi inte riktigt utan vi ställde bilen uppe vid Kåsjön och hamnade i Jonsered! Jonsered! Fattar ni hur långt man har gått då. Jag kokade som ett bi och ville bara tillbaka till bilen.
Jättekul att jag vrickade foten också. Då var jag ännu argare.
En sak till!
Har velat baka hela helgen. Men så har det inte heller blivit. Men nu kanske? Sjukt gött hade det varit. Kärleksmums, kladdkaka, tigerkaka, chokladbollar.. Skiter egentligen i vilket, bara det är choklad i.
NU: pussa sönder min man.
SEN: baka/sova.
PS. Alex, inga heytell denna helgen. Har du varit nykter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0