WEEKEND

Söndag och allt vad det innebär. Sov länge, gosade och kollade på film. Har inte gjort mycket denna helgen och har varit hemma varje dag. Men jag behövde det, jag har till och med varit glad att regnet pissat ner på oss.
I morgon ska jag jobba och jag har ingen aning om hur det kommer gå. Men det tar vi i då. Efter jobbet vankas det date med en underbar Cornelia och min finaste Gabriella (hoppas jag). Sen väntar älskade pojkvän. Förhoppningsvis håller det mig uppåt hela dagen.
Ny favorit film denna helgen också vll jag lova.
Har ni inte sett Almost Famous så måste ni göra det nu!
Den var så mycket bättre än vad jag mindes att den var.
Puss & Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0