BORED

Idag är jag rastlös och trött på det mesta.
Ont i min rygg idag, men det kan bero på att jag aldrig var ute och promenerade i morse.
Jag tror att jag ska göra som alla andra nu efter nyår. Ny livsstil och jag måste börja träna regelbundet igen. Min kropp mår tydligen inte bra. Det känns som att varannan dag är det något nytt som har spökat. Har känt mig förkyld sen i september och är illamående och har huvudvärk om vartannat. Läste på en killes blogg att han gått ner 40 kilo på ett år, vilket jag tycker är stark jobbat.
Han vägde iofs 114 kilo när han började vilket jag inte är i närheten av men nånstans måste man ju börja.
Ska se till att köpa lite snygga träningskläder och se vad de har för erbjudanden nere på Friskis Turion. Det ligger tio minuter hemifrån så så jobbigt kan det inte vara. Ska nog inte binda upp mig så värst länge eftersom jag inte riktigt vet vart jag bor efter första maj. Men det löser sig.
Nu väntar jag på att Niklas ska komma hem och göra mig sällskap. Har inte satt en fot utanför dörren idag. Det blåser och piskar som satan här utanför fönstret.  Storm?
Puss&Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0