CUPCAKES

God morgon alla fina.
Här ligger jag fortfarande i sängen och gottar mig. Idag finns det inget som tala mot en promenad så nu ska jag faktiskt klä på mig och bege mig ut. Igår kväll sprack det upp här i Göteborg så jag och älsklingen bestämde oss (han drog mig nästan ur sängen) för att gå ut en sväng. Vi hittade en riktigt bra promenadväg på exakt en timma. Och ska min rygg hålla sig bra måste jag träna.
I morgon har jag första dagen på jobbet efter en veckas sjuksrivning och det behvs verkligen känner jag! Blir så rastlös att jag ibland vill börja gråta. Jag har gjort en hel del pyssliga saker här hemma. Sorterat lådor, läst två böcker, städat badrumsskåpet, vikt ordning allt i garderoben, handlat klart alla julklappar och slagit in dem i rosa & fint papper.
Men nu känner jag att det räcker. Ska bli kul och se om det är någon skillnad på jobbet nu när det närmar sig jul. Jag tror nog faktiskt att det är det. Jag gillar när det är fart och fläkt viill jag lova. Speciellt på jobbet. Det går så mycket fortare då.
Nej, promenad var det ja!
Vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0