DRIVE

Igår kom pappa hit på ett spontanbesök som slutade med en spontan bio med pappa & Niklas. Såg Drive, inte vad jag har förväntat mig, men helt okej. Kanske lite väl blodig och brutal för min smak. & Ryan Gosling var inte alls lika snygg tyvärr. Men kul att träffa pappa, längesedan nu! Men vi bestämde att han sulle komma hit snart igen och hjälpa oss sätta upp en lampa eller två. Åkte hem och gosade eftersom Niklas jobbar idag.
Ska snart hoppa in i duschen och en fixa mig flr lite mys på stan med älsklingen. Ska kolla lite mer på julklappar och annat. Kan tänka mig att det inte bara ör vi som tänker så men det ska nog gå bra. har lite ärenden på banken också. Låter så sjukt viktig, men jag är ju en viktig person.
Ikväll blir det mys med Fanny och ett eller två glas vin tänkte vi. Om det blir utgång än vet jag inte riktigt. Ska slå henne en liten pling nu och hoppas inte att jag väcker henne.
Puss och kram alla goa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0