IT'S GETTING DARKER NOW

Trotsade mitt ryggskott och begav mig ner på stan för att köpa lite julklappar. Åh, va jag önskade att jag var rik och kunde skämma bort mina nära och kära med precis det jag ville. Men så är inte fallet direkt. Det känns som att det är lite dyrt med julklappar i år, eller är det för att jag inte har några pengar det känns så kanske?
Fick köpt till älskade mamma, lillebror, Björn, och kusinerna.
Men snälla rara ni som läser min blogg: VAD KÖPER MAN TILL SIN POJKVÄN?!
Han har redan innan fått en parym, tröjor och ett par skor av mig. Så det vill jag inte köpa känner jag. Det blir ju inte bättre av att han säger att han redan vet exakt vad han ska köpa till mig och att jag kommer bli asglad osv. Jag har funderat på en snygg plånbok, han springer omkring med sina kort och pengar i en Västtrafikficka. Kanske skulle vart nåt?
Nu ska jag möta mitt hjärta, åka hem till hans föräldrar och hämta bilen, vi ska till Floda en liten sväng. Han ska repa och jag ska hälsa på Gabriella. Som jag har längtat efter henne! På vägen måste jag även stanna på jobbet och hämta mina nycklar som jag så mart glömt där.

Kärlek!



Kommentarer
Postat av: amanda albino

köp en upplevelse-present! man kan göra massvis med saker, antingen tillsammans eller ensam.

jag kollade på utter-äventyr. man fick åka på en flotte och kolla på uttrar. det finns galna och roliga saker! :D

2011-12-13 @ 11:04:45
URL: http://aamandaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0