LADIES

Så jäkla gosig kväll igår. Så värt och bästa på länge!

Började hos Malin med en flaska vin för att sen gå till Excet. Men jag är ledsen, kan verkligen inte vara där. Jag står inte ut med alla människor. Folk är ju helt galna och ibland undrar man om det står "köttmarknad" på en skylt utanför. Verkar som om alla går ut endast för att ragga. Inte min grej! Och det tror jag inte att det hade varit även jag nu är väldigt upptagen.

Gick därifrån vid två för att möta Niklas och han kompisar. Hittade stället som var fullt av konstiga människor, gjorde inget. Jag och älskling rockade såklart ändå.

Men tack mina fina tjejer för igår. Ni är verkligen guld värda. Jag vet flera som borde vara avundsjuka på mig för att jag har er i alla lägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0