OVER

Då var denna julen över. Och den gick fort! Men det var väldigt bra och jag måste ha varit väldigt snäll för jag fick väldigt fina julklappar av alla. Så glad blev jag!

Juldagen var den bästa juldagen någonsin. Vi vaknade hos mamma och blev hämtade där och åkte mot Alingsås till Niklas moster.
Åt kalkonmiddag för första gången och vi alla åt tills vi sprack tror jag! Fick ytterligare några jättefina köksknivar som jag redan lyckats stjärna mig på! Ganska djupt med lyckades tejpa ihop migsjälv. Men tillbaka till juldagen!

Väl hemma sminkade och gjorde vi oss och tog oss ner till Trädgårn där kön redan var väldigt lång med en bekant röst ropade på en viss Toweboy och vi klippte kön med ca 2 timmars väntetid. VÄRT!

Träffade alla underbara, partyfyllda tjejer som varit hos Cornelia innan. Guld värda är min tjejer! Träffade Oscar och Lisa! (hej Lisa min trogna läsare!) Alex kom och det blev ganska mycket party!

Tror att jag och Niklas ramlade hem vid fem. Mina vänner! Jag tror att partyTowe är back om track. Max är ett måste, Conne var ganska full med helt underbar!

Toppa denna juldagen blir svårt mina vänner. Men all kärlek på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0