THE LITTLE BLACK DRESS

Jag vill vara stunning på nyår!
Därför har jag för en gångs skull letat klänningar i tid. För i år vill jag verkligen ha en snygg klänning, strumpbyxor och maffia smycken. Så därför har jakten börjat. Jag har beställt hem fyra stycken, men eftersom det är gratis frakt fram och tillbaka fram till 12 Januari tänker jag skicka tillbaka de jag inte vill ha/inte passar. Jag hade inställnigen att kolla på lite färgglada klänningar men det blev inte riktiigt så. Räknade snabbt ut att the little black dress funkar till allt!

Niklas favorit är den längst ner till höger medans jag gillar den längst ner till vänster. Samtidigt som jag älskar fjädrarna. Passformen får helt enkelt bestämma. Men snälla ni som läser mig blogg (jag hade besökrekord igår!) kommentera. Hjälp mig!
Kärlek.

Kommentarer
Postat av: amanda albino

jag tycker den längst upp till vänster, med fjädrar. den va skit snygg! <3

2011-12-13 @ 10:55:32
URL: http://aamandaisabell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker den längst ner till vänster skulle bli finast på dig, stumpan!

2011-12-13 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0