BROWNIE

Datorn har varit lite trött denna veckan, men den har repat sig nu. Tack Alex för hjälpen!

Lite mer än en vecka har gått och det händer ju grejer ta mig fan hela tiden. Den ena sjuka utgången efter den andra. Allt från gayklubb till minnesluckor. Vad är grejen med Parken undrar jag? Brudar, kan ni svara på det kanske? Varför ska vi alltid spåra just där? Bara undrar.

Tänkte att jag slänger upp lite bilder på facebook från när vi firade mig i lördags. Galet kul! Tack alla fina som förgyllde min dag och gav mig många skratt dagen efter.

Här har ni även första bilden på en liten brunett här i bloggen.
& en liten fis med på köpet.




PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0