NOTHING LESS

Jag får adhd på min nya dator. Den är liksom sprillans ny och jag kan inte gå ut på Internet. Vem vill dö undrar jag? Det suger att jag suger på datorer. Men! Jag upptäckte att jag har visst en webcam på datorn. Hur nice? Nu lär ni få se en massa posebilder på mig i soffan.

På tal om soffan. Känner inte för att spendera kvällen där. Jag vill festa. Jag vill umgås med mina fina tjejer. Jag vill dricka vin.
Gör det då, tänker kanske ni. Men vet ni vad mitt konto säger? NEJ, för i helvete!
Jag vill verkligen göra iordning håret, sminka mig och känna mig snygg. Funderar på om jag kanske ska lösa det ändå. Man lever bara en gång & det är faktiskt nu eller aldrig. Ta vara på dagen/kvällen. Ångra aldrig det du gjort utan det du inte gjorde.
Nu kommer jag inte på några mer fyndiga klyschor. (Hur stavas det ordet egentligen?)

Så, fuck off allihopa. Hoppas ni blir alldeles för fulla ikväll.
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0