FIRST TIME

Vet ni vad jag gjorde idag? Ni kommer skratta när jag säger det men det var ett riktigt stort steg för mig. Jag var nervös och det kändes nästan som om jag gjorde något man inte får. Jag var helt själv och visste inte riktigt vad jag letade efter vilket gjorde situationen ännu jobbigare. Mina kära vänner, idag var jag på Systembolaget. Tanten i kassan önskade mig grattis i efterskott och jag fnittrade tillbaka ett tack som en liten skolflicka som fått göra segerkyssen på dansgolvet.

Trots att klockan bara är två har jag alltså varit på Systemet, kollat How I met your mother, Glee, städat köket, vardagsrummet, toaletten och hallen. Bara sovrummet kvar. Fastnade lite här bara.

Daniel Adams-Ray väntar.
Likaså mitt kaos till rum.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0