NEW LIFE

Tro det eller ej, men nu uppdaterar jag.

Mycket har hänt sen sist och jag vet inte riktigt i vilken ände jag skall börja i. Jag har stått utan dator men har fått låna en laptop av bästa Maria tills jag får min egna. Jag har fått ett vikariak på flera veckor på Centralskolan där jag jobbar med min mamma. Jag är inte blondin längre. Jag fyller 20 år i morgon men framför allt så har jag ju faktiskt flyttat hemifån och tänkte bjuda på en smygtitt i form av lite bilder.



På ena väggen i vardagsrummet står denna lilla möbel.



I hallen.



Liten del av köket.



Vi har ganska mycket rosa i vårt badrum.

P&K

Kommentarer
Postat av: Maria/Kortmakaren

Sååå roligt att få komma på ditt födelsedagskalas och framför allt att få se hur du bor. Kommer gärna och fikar en dag ;=)

Kramar i massor!

2011-01-20 @ 17:31:10
URL: http://www.ingenminnsenfegis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0