SOMETIMES

I lördags hade jag och frugan en massa fina tjejer här och innan dess passade jag på att städa lite. Men nu är det ju såklart stökigt igen eftersom söndagen spenderades i soffan och igår jobbade jag från åtta på morgonen till nio på kvällen, så har jag inte riktigt känt för att städa. Så nu undrar jag helt enkelt vad det är för mening med att städa innan man ska ha folk hemma. Det blir liksom ett bombnedslag hur man än bär sig åt.

Nu funderar jag på att trotsa mina trötta ögon och göra ett litet ryck i alla fall. Det är trots att mycket skönare när det är rent och snyggt hemma. & ja mamma, det är skillnad nu när jag har flyttat. Mindre kläder på golvet och mindre damm under sängen.

Valerie - Amy Winehouse spelas hos mig.
Tips på goa låtar mottages gärna i kommentarsfältet. Tack på förhand.
MVH Towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0