ALWAYS

Min mamma tjatar på mig att jag ska uppdatera bloggen, så jag får väl göra det då. Ska försöka lägga in lite bilder från min telefon till datorn. Det ska jag nog klara, men har inte riktigt kommit på hur man vänder bilderna. Ska pilla lite med det nu tänkte jag. & göra ett album på facebook med bilder från sista tiden tror jag.
Annars gör jag inte så mycket.
Eller jag jobbar, hänger, är flickvän, har gått och blivit en blondis igen och jag trivs med det! En gång till med slingor så är jag hemma igen om man säger så.
Inatt vill jag verkligen inte sova själv. Men jag löser det! Ja, det gör jag. Jag behöver egentligen inte sakna honom. Han finns i hjärtat hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0