PAUSED

Nu har vi åkt hem till mannen. Har ju annars mammas hus för oss själva, men han längtade nog hem lite efter nästan två veckor hos mig. & som vanligt när han sitter och spelar på sin dator hamnar jag här med min kära lilla blogg (som faktiskt har fått en massa nya läsare).
Var hos läkaren idag.
Sjukskriven ännu en vecka men det känns ganska tryggt faktiskt. Att få ladda batterierna ytterligare. Känna att det är okej att vara trött, att inte orka göra så mycket, att inte känna att jag behöver vara alla till lags.
Det må låta egotrippat men just nu måste jag bara fokusera på mig och hitta motivation och lite glädje till annars självklara saker. Det känns tufft att det finns de som inte förstår, men just nu är inte mitt problem. Snarare deras. För varför lägga energi på något man ändå inte kan styra? Och varfr dumpa alla sina problem på en enda person? Jag frstår verkligen inte och jag klickar på paus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0