AMAZING

Den här helgen har varit så jävla go bara. Tack vädret!
Ska lägga upp en bildbomb om jag orkar sen. Fredagen spenderades med Sarah, hennes kompis Frida & Josef på restaurang Musses i Alingsås. Åkte hem för att sova då jag började jobba klockan 7 på lördagen. Var helt slut så tog en riktigt lugn lördag. Världens bästa Hanna såg till att min slingor i håret blev kalasbra! Tack för det finis.
I söndags överraskade vi Petra! Som jag har velat skriva det här i bloggen men inte kunnat. Jag vet ju att hon läser liksom. Men herregud, första riktiga sommarkvällen som innehöll allt det jag älskar mest. Vänner, värme, sol, skratt, pojkvän, musik, nattbad.
Tack för finaste helgen på länge!

Kommentarer
Postat av: Hanniiie

Wiie jag fick va määäää

2011-06-08 @ 01:45:33
URL: http://kukhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0