COFFEE AND NUDLES

Igår när jag åkte hem sent på kvällen förstod jag vilken gudagåva jag införskaffat mig på Claes Ohlsson för 349 kr. En mp3 som ser lite ut som en liten fot med plats för lite låtar. Hur har jag klarat mig så länge utan? Idag på väg in till stan kände jag mig nästan kär i magen med musiken i öronen och solbrillorna på. Helt jävla underbart faktiskt. har blivit en sucker för fina ballader någonstans längst vägen också. Sånna som nästan gör lite ont.
Nu när jag haft vårkäsnlor i flera dagar vill jag verkligen inte att det ska bli kallt igen. Klarar inte det. Trivs i min nya jacka och mina nya skor. Nu vill jag bara ha ett par pilotbrillor modell - Aviator, Ray Bans. Jag löser det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0