LET'S DANCE

Är inne på sista säsongen av How I met your mother nu, sjukt att det har blivit min nya favoritsyssla. Har ju alltid gillat det med det är verkligen sjukt bra och jag bara älskar Marshall.
Har ni tänkt på att intror låter precis som i Let's dance? Eller är det bara jag? Antagligen. & det där miffot som jag umgås med.
Saknar Freysan lite. Ska se till att boka dejt med henne i helgen.
vare sig hon vill det eller inte.
Sen Kimberly, har jag en fråga till dig. När hade du tänkt komma hem då? Du är väl hemma när Soffan kommer hem?
Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart! Kommer till GBG den 20:e kl 11,15. Åker sen den 25:e tillbaka :) I wouldn't miss it for the world!

2011-04-04 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0