WRITE IT DOWN

Nu är det så

att jag vill
- ha pengar och köpa en sista-minuten-resa 
att jag har - lust att gå och sola 
att min senaste kyss - var lika bra som den innan den
att jag lyssnar mycket på - Jessie J
att jag funderar på - hur allt kommer bli
att jag pratar – antagligen alltid för mycket
att jag inte gillar – blodpudding & gurkan i cheeseburgaren
att min första riktiga kyss – var ganska länge sedan om man säger så
att jag avskyr när folk snackar - om saker de inte har någon aning om
att kärlek är – lycka
att jag gillar – musik
att jag alltid kommer att – älska familjen oändligt
att jag är förälskad i – kärleken
att sist jag grät var – till Trassel
att min mobiltelefon är – sämst
att när jag vaknar på morgonen – tänker jag på dig
att innan jag går och lägger mig kollar jag alltid på Disney av något slag
att idag har jag – varit på kalas och varit på systemet med mamma
att jag just nu tänker på - att det ska bli så jävla kul ikväll
att i kväll ska jag – skratta med saknade vänner
att i morgon kommer jag – att må dåligt på jobbet
att jag hoppas – att du blir glad
att jag verkligen vill - ha dig hela dig

Kommentarer
Postat av: pettan!

vet du vad?!

jag gillar dig!

puss!

2011-03-26 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0