CAPS LOCK

Idag har jag flängt som en dåre.
Allum - hem till Floda - till jobbet i Lerum - Stan och nu äntligen i älsklingens säng. Och här tänker jag stanna. Hela kvällen tills han kommer hem. Har köpt två tidningar och choklad, ska nog fixa lite sodastream med. Känns som en bra uppladdning inför i morgon, då tar Lerums studenten och vi har fem mottagningar att gå på. Biljetterna är fixade, fick låna en klänning av min älskade Kimberly, kommer bli perfekt och har till och med fixa
t strumpbyxor. Känns bra, förberedd in i mista detalj. Kolla mamma, jag kan också ha lite framförhållning!
Åh, kom och tänka på att jag har älskade Kalle Blomqvist på datorn. Ska kolla på den med Rasmus sen.
Jag hade finaste skylten.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Hi, hi -oj vad du lär dig! Och ja, du hade finaste skylten! Ta hand om din lillebror i kväll!!

2011-06-01 @ 17:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0