PARTY SIZE

Idag har jag promenerat med Sarah i två och en halv timma. Inget regn och det tackar vi för men vi båda blev jävligt sugna på lite riktigt sommar med värme och bad. Smidde lite planer om att besöka hennes sommarstuga i Mariestad. Gillas! Men ja, promenaden känns i mina ben och jag vill bara dö i soffan just nu. Har precis käkat också, snacka om paltkoma. Är sugen på choklad med. Alldeles för mycket. Ica ligger ganska nära, för nära?

Min man är sjukt tråkig, han sitter på Skype och pratar med sitt band. Han skrattar så jag antar att de har roligt. Antar även att han inte fattar att jag har sjukt tråkigt här framför datorn. Jag vill ju gosa! (Pernilla, du vet.)

Nu ropar sängen, ska bli av med mitt sötsug. Räknas popcorn?
Ska bara chilla lite så hörs vi kanske ikväll.
PUSS!




Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-19 @ 09:53:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0