WE CAN PRAY FOR SUNNY WEATHER

God morgon världen!
Jag är uppe, duschad, påklädd, sminkad och klockan är bara 10. Grym är jag. Ska bara borsta tänderna sen är jag ready! Ska åka till mamma, hon har vernissage idag i Alingsås och sen ska jag åka till Backavallen och kolla Amerikanskfotboll för första gången i mitt liv. Hoppas att solen skiner hela dagen bara. & att min man gör bra ifrån sig.
& tack Gabrilla och Pernilla för en mysig kväll.
Det behövdes.
Och ett litet tack till mannen som hämtade mig igår.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sådär babe! Jag har fixat ;) Och på fredag är det rööööööj!

tack för igår, alla andra dagar ectect. PUSS.



Ps. din blogg är söt!

2011-05-14 @ 19:22:56
URL: http://livewhithchillness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0