WEST SIDE STORY

(Detta är till dig Petra, det är bara du som klagar på att jag inte uppdaterar)
Hej bloggen! & mina fina läsare såklart.
Long time no see, beklagar. Men har annat för mig är jag rädd.
Det är redan onsdag på en vecka då jag inte jobbar en enda dag. Jag har stukat till lillfingret rejält (röntgades idag och det var ingen spricka = glad tjej) och kan inte riktigt jobba utan min högerhand känner jag. Det coolaste är dock att jag kan göra värsta coola westside tecknet med fyra fingrar.
Fina grejer.
Annars denna veckan har jag hunnit fira min fina Simon som fyllde 21, jobbat, firat Stoffe med ett litet men ack så underbart gäng flickor, hängt med min pv, stukat fingret då, köpt ett par jävligt snygga skor, fått min rosa onepice, köpt present till mamma som fyller år i morgon, lyssnat på Veronica Maggio i princip hela tiden. galet taggad inför nästa fredag då hon är på Liseberg. Då blir det mysdag för hela slanten, för jag har bytt bort den tiden! Det gillas!
Puss & kram skumbanan. Nu ska jag pussas lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0