WHEN THE NIGHT FALLS

Välkommen alla mina nya läsare!
Jag vet inte riktigt vilka ni är och varför ni skulle vilja läsa min blogg, men för all del. Jag tycker att det är trevligt med lite besökare. Hade tänkt att min kusin skulle lösa designen på bloggen för jag har haft denna i över ett år. Gillar den men behöver nåt nytt och kul liksom.
Sitter nyduschad och nyäten (ska bara rapa) och är hur nöjd som helst. Har varit snäll flickvän och städat Niklas rum och bytt lakan i sängen. För skönt vill jag lova.
Denna raden är tillägnad min mamma:
Älskar dig och tänker på dig varje kväll innan jag ska sova. Då sover jag som bäst. För du är bäst!

Kommentarer
Postat av: kusinen

löser det snart :)

2011-06-03 @ 13:43:42
URL: http://veeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0