DINNER AND A MOVIE

Ikväll ska jag äntligen få se Breaking Dawn! Har kollat alla tre filmer igen så jag är up-to-date nu. & jag tänker äta godis idag. För idag är det den där tiden i månaden som är alldra värst och jag tänker inte bry mig om att jag kommer känna mig som en uppsvälld kossa. Niklas ska följa med. Jag ställde upp på Harry Potter - sista filmen dessutom trots att jag bara sett den första och inte ens gillar Harry Potter. Så nu är det liksom hans tur att ställa upp för mig.

Väntar lite på att tiden ska gå lite nu. Bion börjar inte förens klockan nio och vi var klara strax innan fem. Har nog aldrig hänt förut. Men nån gång måste vara den första.

Förresten, denna helgen har vi bott i lägenheten i en månad! Tiden bara rusar iväg. & Sofia, vi har köpt nya knoppar till garderoben. Fint som bara den. En månad full av kärlek i alla dess former. Vänner har varit här, jag&Niklas har haft det bättre än någonsin, vi har gjort det personligt och vi kallar det hemma. Det kommer kännas tråkigt att flytta härifrån faktiskt. Fast egentligen vill jag bara ha min egen två eller trea som jag kan fixa och dona med som jag vill. Måla och bestämma färger. Om jag känner mig själv rätt är det inte Niklas som kommer att få ta dem besluten. Men jag måste vara snälla och låta honom tro att han bestämmer lite.

Ska fixa luggen nu. Kärlek på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0