HERE FOR YOU WHEN YOU NEED ME.

Idag är jag ledig, och jag känner mig faktiskt ganska pigg!
Kunde inte vara gladare åt det. Har varit och är väl fortfarande vrålförkyld. Men ikväll ska vi på julfest med jobbet, kommer bli grymt! Tror och hoppas jag. Men det blir en lugn kväll för mig, jag jobbar nämligen 7-16 i morgon.
Efter det ska jag och älskling dö framför idol och bara äta en massa tacos.
Idag kommer finaste Hanna hit och hälsar på mig.
Längesen och eftersom jag inte har något telefon för tillfället så har vi nog en del att prata om!
Ganska många koppar té tror jag på.
Asså tjejer, hur bra är inte vår blogg då?
Skrattar konstant för mig själv asså!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0