PEACEFUL MINDED

Här kommer en liten uppdatering från lilla mig. Livet flyter på och känns mer än bra just nu. Älskling och jag har flyttat och fått iordning riktigt bra och idag ska få soffan också! Arne hjälpte oss och utan honom hade det inte gått alls lika smidigt kan jag lova! Tack återigen.
Ska åka iväg snart på en liten shoppingtur med Sarah och älsklings bankomatkort. Sån shopping gillar vi. Vi passar på att gå till systemet också för i morgon är det Sofias maskerad och det är inte bara jag som är taggad om man säger så. Vi var och kikade på lokalen igår en snabbis och det känns som att det kommer bli en kväll värd att minnas! (Ladda kameran ikväll Towe - Sure, will do!)



Jag är så himla tacksam för allt jag har. Tacksam för världens finaste pojkvän jag kan prata om allt med, som jag kan kolla Skilda världar med, skratta & busa med och dela med mig av mitt hjärta med.
Tacksam för vänner som Sarah och Sofia som jag pratar med tre gånger om dagen med, minst.
Tacksam för en familj som min. Det inkluderar såklart även alla bonusar.
Tacksam för att jag har ett jobb som jag kan leva på.
Tacksam för att jag är frisk och att jag lever gott.
Tror att det är viktigt att stanna upp och faktiskt tänka efter vad man har istället för det man inte har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0