UPDATE

Tar mig en liten paus i mitt packande. Åter igen ska mina grejer förflyttas till ett annat rum och denna gången blir det tillsammans han som faktiskt är mitt allt. Jag börjar faktiskt bli bra på det här känner jag, får rensat mer och mer grejer varje gång. Men snart får det förhoppningsvis ett slut. Vill egentligen bara ha mitt eget ställe nu. Men med tanke på kommande studenttider så kan man ju kanske inte förvänta sig så mycker mer än typ 20 kvm i en korridor. Men det hör väl till charmen det med?
Och för att prata om något helt annat så är jag så jäkla trött på att känns mig förkyld och sjuk. Kan verkligen inte sätta fingret på vad det är men det känns faktiskt inte så roligt måste jag erkänna. Är trött precis hela tiden och det känns ju inte roligare att veta att jag ska åka till jobbet och jobba 17.30-21. Visst det är ett kort pass men så sjukt onödigt! Mitt i allt detta måste ju allt vara färdigpackat, måste in till stan i morgon på dagen och flytten sker på kvällen. Jag dör! Nej, det gör jag verkligen inte. Känner att jag är så mycket bättre på att hantera allt vad stress innebär nu för tiden. Sen så ä jagr ledig på torsdag och då ska jag verkligen vara det hela dagen också. Packa upp och mysa runt i lägenheten.
Nu ser jag mami i fönstret!
Puss & Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0