BORED

Humör just nu?
Fortfarande lite nyvaken. Men bra! Bara två dagar kvar på Penicillin :)

Favoritgodis?
Choklad, allra mest Marabou med apelsin!

Kläder just nu?
Gråa Sveatröja, rutiga pyjamasbxor, raggsockar. Ganska fluffigt hår. 

Hur många kuddar sover du med?
Fyra, men snart blir det åtta. 

Morgon eller nattmänniska?
Jag vet inte riktigt. Blir trött klockan tio på kvällarna (pensionär) och hatar när klockan ringer för tidigt. Jag kan verkligen inte gå upp om det inte är ett måste eller att jag vaknar av mig själv.

Vad är viktigast för dig?
Min familj och släkt den lilla jag har, Niklas, att må bra och att få leva länge och få uppleva mycket. 

Är du kittlig?
På vissa ställen, ja. 

Snarkar du?
Om jag är förkyld. Men brukar mumla och grejer istället. 

Stökigt el välstädat?
Älskar när det är välstädat men är väldigt duktig på att stöka ner. 

Vad längtar du mest efter just nu?
Flytta ihop med Niklas, men det sker ju väldigt snart så behöver inte längta så länge till! Och så längtar jag till Julen, Jul på Liseberg, fin och riktig snö, Sofias maskerad, sen längtar jag efter en massa vuxensaker. Men allt har sin tid.
Nämn något som gjorde dig glad igår.
Jag och världens finaste kille låg i min säng och skrattade tills tårarna rann och magen krampade. 

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Gosade i min kudde.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Hämtade en kopp te.

Det sista du sa högt?
Godnatt till mami tror jag.

Det senaste någon sa till dig?
Godnatt tillbaka tror jag väl.
Vad var det senaste du köpte?
Choklad och Cola.

Vad är det för väder hos dig nu?
Grå himmel, kallt, fuktigt. Höst!

Godaste glassmaken?
Ben and Jerry, Half Baked.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja, kärlek är ju något som utvecklas med tid. Men vid första ögonkastet uppstår väl någonslags attraktion, kanske är det som kallas personkemi? 

Drömmer du mardrömmar?
Ibland, ganska mycket för ett litet tag sen. Men inte de senaste veckorna i allafall.

Favoritlåt just nu?
Haha, har hamnat i nån slags Westlife-period igen! 

Vad ska du göra härnäst?
nörda mig vid facebook, äta bakisglass, dricka vatten, göra en god kopp te, kolla på någon mysig film med min kära mor, sedan får vi se. (SOVA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0