FRIENDSHIP

Efter att ha legat i sängen hela dagen igår känns det faktiskt skönt att kleta på lite smink, lite kläder som inte är av flanell och faktiskt gå utanför dörren. Ska ta med mig min nässpray och mina halstabletter så löser jag nog denna dagen galant ändå ska ni se!
Ska ta mig in till stan såhär på eftermiddagen för att träffa Cornelia som jag inte träffat på alldeles för länge. Ska bli mysigt att bara få sitta och prata bara så som vi kan. Vi ses allt för sällan men nu när jag flyttar till stan hoppas jag verkligen att vi kan ses lite oftare.
"Behöven en med lite vett innanför"
& jag vet precis vad du menar vännen. Och det gör mig bara ännu mer medveten om att det gäller att välja rätt människor att ha runt omkring sig. Jag kan säga att jag har aldrig varit såhär glad för de jag har valt att ha nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0