GRATEFUL

Ni ska bara veta hur mycket jag gillar livet, mig själv och alla runt omkring mig just nu.
Jag har så mycket att var tacksam över och tro mig, det är jag!
I morgon ska jag jobba med min mamma på Centralskolan och det ska bli så mysigt. Sen ska jag åka direkt för att jobba på Ica. Även fast jag ska jobba från 07.30-21.15 sammanlagt så rör det mig inte i ryggen. Jag gillar livet! Det hade jag aldrig sagt för ett litet tag sedan med nu gör jag det och jag menar det verkligen!
Ta denna helgen till exempel. En helg helt i min smak.
Jobbade till 19 i fredags, Sarah hämtade oss och vi köpte lite gott. Åkte hem till hennes underbara familj och kollade Idol och mös. Niklas kom och hämtade mig och vi sov hos mig.
Lördagen spenderades med hela gänget och vi pysslade. Hela dagen pysslade vi och det var så otroligt roligt. Vi skrattade, åt gott och var kreativa. Jag gjorde bland annat den här som jag faktiskt är nöjd med:
Jag och min älskade lilla farmor som är i himlen nu.


Älsklingen väntade hemma och var bara alldeles för mysig.
Idag har vi varit i Alingsås, åkt till Brobacken och fikat och kollat på en film från förr: The mask, med Jim Carrey och Cameron Diaz. Han åkte hem och jag träffade Sarah och Mikaela.
Helt lagom helg och jag bara älskar det.
Nu ska jag sova så att jag faktiskt orkar med morgondagen.
& som det står på min bild, love life så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0