I LOVE YOU

Eftersom mitt hjärta inte ligger här brevid mig inatt tar jag på mig hans tröja och kryper ner i sängen. Det är nästan jobbigt att känna hans lukt utan att kunna ta på honom.
I morgon är det den 24:e.
Vårt datum och i morgon har vi 6 månader. 6 månader som bara flugit förbi men som utan tvekan varit de bästa. Har aldrig mått så bra som jag mår med honom. Är inte längre ensam utan har alltid någon. Det kan vara skrämmande att ge sig själv till någon till 100% men jag är så glad att jag äntligen gjorde det. Det är värt det och jag kommer aldrig ånga det.
"Är världens lyckligaste kille på grund av dig. Har aldrig älskat någon såhär mycket."
Förstår ni att jag älskar honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0