DEAL

Älsklingen gick upp och sprang kl 6 i morse (?). Så dumt bara. Det betyder att jag inte kan vara sämre så nu måste ja ge mig ut på minst en timmas powerwalk. Vi har gjort en deal (med djävulen). Man måste motionera minst en halvtimma varje dag, no exeptions!
Vi hade inte käkat godis på en vecka så igår köpte vi en 200 g Marabou med apelsinkrisp i och bara tryckte i oss den. "Sista på ett tag nu, Towe."
Åh, på tal om absolut ingenting. Min man är ju rätt skäggig. Eller ska jag säga var rätt skäggig. Jag gjorde värdens tabbe när jag ansade det igår och råkade raka ett stort jävla hål på ena kinden. Att jag inte dog! Så nu har han rakat av allt. Och det var mitt fel! Jag började nästan gråta. Han såg så himla ledsen ut. Men lent var det efteråt! Väldigt mysigt att pussa på vill jag lova. Men det ska växa ut nu igen. För det är hot med skägget.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0