SUNLIGHT

God morgon.
Har äntligen fått sova med min man. Sov riktigt bra, vaknade bara en gång. Måste vara något nytt slags rekord. När jag vaknade av lite pussar och sånt när Niklas skulle gå till jobbet kände jag mig helt sådär nöjd. Jag fick ligga kvar i sängen och han fick gå till jobbet. Hade kunnat vänja mig vid det.
Har egentligen inte så mycket roligt att berätta. Eller vänta lite, jag har ju faktiskt det. Vill bara meddela alla mina läsare/fans att jag drar en snabbvisit till Alanya. Bor på 4-stjärnigt hotell en vecka sådär. Men min fina Sarah såklart! (Jag borde ju färga håret svart innan jag åker.)
Har en dela att fixa innan dess så ska hoppa in och dra en dusch, sen dra till stan och sen dra till Partille för möta Moder Jord. Sen blir det bara en massa gos med min man ikväll.
Kärlek på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0