SWEETNESS

Ligger väl hemma idag igen då. Känns som om halva Sverige är hemma och är sjuka?
Segt dock att jag spenderade min lediga dag igår lite halvfull, yrandes på hostmedicin och sedan nästan 4 timmar på vårdcentralen. Ville verkligen äta också, men kunde inte för att halsen gjorde så jävla ont. Kunder inte ens få i mig mina fina bullar!
Jag har blivit lite knäpp. Jag sitter och kollar på recept varje dag på kakor, bullar, tårtor, mat osv. Är egentligen inte så intresserad av att äta det, jag vill bara baka! Det är så roligt! Jag hade dock aldrig kunnat vara bagare/konditor eller liknande för jag hade varit så tjock att jag hade rullat fram.
Klockan är kvart över 9 och jag har redan kollar 90210, men så blir det när hostan hindrar en från att sova. Väntar bara på att min dokumentärfilm ska bli klar - The woman who swims with killerwhales. Kan det bli mer Towe? Tror inte det.
Ta hand om er.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0