HAPPINESS

Livet är bra just nu.
Vi har köpt en lägenhet tillsammans, jag & Niklas. Det blir liksom vår lägenhet.
Pappa ska hjläpa oss med badrum och ommålning. Det kommer bli så fint.
Jag vill börja packa nu! Inflytt sker 30 april, men jag vill bara att det ska hända nu, nu, nu.
Kändes så pirrigt att göra det. Det har varit mycket "för första gången" de senaste veckorna. Vi var på banken och fick ett lånelöfte, vi var på visning, vi budade, vann budgivningen, skrev på kontrakt och mycket annat.
Allt detta har vi hunnit med inom loppet av en och en halv vecka.
Allt detta tillsammans med den finaste människan på denna jord.
Niklas Preuss - ingen älskar dig som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0