MAKE THE LIST

När vaknade du imorse?
Svar:
När jag kollade på klockan första gången var den åtta. Sen gick jag upp kl nio.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Måste kärringens telefon ringa så jävla högt. (Om tantens telefon i lägenheten över oss. Är hon döv eller?)

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nej. Har faktiskt inte pratat med någon alls i telefon idag. Eller jo! Ringde Sarah på jobbet.

Vilket humör är du på?
Svar:
Just nu är jag rastlös. Det känns att jag har varit sjuk. Vill hitta på något men har absolut ingen aning om vad. Hatar när det är så.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Jeans & ett vitt linne.

Har du ont någonstans?
Svar:
Bara lite i knät. Men där har jag i princip alltid ont.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Svårt! hade dock inte tackat nej till en god oxfilé, sallad och god sås! Och hemmagjorda pommes.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Jag tror att den var på 14.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Tror att det var tuggummi på Pressbyrån.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Som vanligt, Facebook.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska hämta en kartong i förrådet och rensa bland grejerna i hyllan, sen vill jag gå en promenad.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Just nu är det nog en 80-tals rockdänga, typ Whitesnake.

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att jag är jag, för att jag inte försöker vara någon annan.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Tror att jag jobbade med Sarah då. Ja, det gjorde jag!

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Det blir väl av Niklas i sånnafall. Han är så söt för han slösar inte med komplimanger! det tog ett tag innan jag fick några över huvudtaget med nu är det nästan jämt. Men jag gillar det, för jag tycker att det är viktiigt att visa och berätta för varandra att man gillar varandra och vad man gillar hos varandra.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Antagligen migsjälv. När jag skulle in till stan i fredags och hade fixat mig.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nej jag tror inte det. Tror att vi har allt vi behöver här hemma.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Mitt soffbord (vilket jag redan har lagt upp benen på).

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Typ fem?!

Vad borde du göra idag?
Svar:
Promenera, diska och göra matlåda.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Jag ska ta på mina snabba byxor och snabba skor sen.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Jag hade lätt frågat Gaga om vi hade fått efterfesta med henne efter hennes konsert i Stockholm nästa vecka. (Kan ni kolla om jag vill åka nu?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0