HANDY-MAN

Det är tur att man har en händig pappa!
På bara några dagar har vi satt upp lampor i hela lägenheten, tätat inne på toan, rensat avloppen, fixat nya toaring, varit på Ikea och liknande. Jag har faktiskt också visat min händiga sida så nu är det så fint så hemma. Det enda som fattas är en helkroppsspegel nu. Men det kommer när det kommer. Känns skönt att ha fixat lite grejer tills Sofia kommer hem så att hon kommer till en fräsh lägenhet.
Kollar runt varje dag efter lägenheter med det går sådär med det faktiskt. Inget napp än så länge.
Men det faller väl sig det med får vi väl hoppas.
Nu ska jag städa mitt golv med presenterna jag fick av pappa idag. Mopp, skurhink och Ajax. Uppskattas!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0