TIMES FLIES.

Igår var en sådär dag jag bara ville att Sarah och Sofia skulle stå utanför min dörr och knacka på. Men jag får vänta lite till.

Underbart med lite (läs mycket) Skype med Sofia kändes det redan bättre. Känns bra att hon saknar mig med i alla fall.

Fjällen planeras för fullt för mig här på hemmaplan. Pappa lånar antagligen ut sin bil med en takbox på det. Då är problem nummer ett löst i allafall. Åker inte Hampus och Lennart med får vi plats i den vilket hade varit så gött. Både för plånboken och för känslan liksom. Roadtrip till Idre! Såklart.

Klockan är tidigt med jag är pigg efter mina sjukdagar hemma. Känns inte så tufft att jobba fredag med en ledig helg framför sig. Några planer slopades men finns ju förhoppningsvis plats för nya.

Känn kärlek mina vänner!
& mamma, hoppas att Arne är frisk så att ni kommer iväg till Köpenhamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0