FOR YOU

1. Tre namn jag lyssnar till:
Towe, Towis, Loppan.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är glad och positiv 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag kan bli ganska irriterad

4. Detta är jag rädd för:
Spindlar, att mina nära och köra ska råka illa ut, mörkrädd.

 

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Min Niklas, mina vänner, min familj.

 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Rensa avlopp, döda någon, vara otrogen. 

7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med mina vänner/pojkvän, äta mat, rocka loss.


8. Detta vill jag göra just nu:

Vara med Sofia & Sarah

 

9. Bästa känslan:
Kärlek!


10. Värsta känslan:
Att vara sådär riktigt frusterad.

 

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Pålitlig, kärleksfull, busig, seriös, generöd, öppet, rolig.

12. Är jag kär just nu:

Kärast.

 

13. Vill jag gifta mig:
Absolut.

 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Åka till Afrika som volontär, åka på Safari, skaffa barn, barnbarn. Leva ett got liv med mycket kärlek!

15. Min käraste ägodel:
Min iPhone, mina Primeboots, mina kuddar och mitt täcke.

 

16. Något jag vill ha i present:
En tv kanske.

 

17. Detta har jag på mig just nu:
Mjukisbyxor och en t-shirt.

 

18. Favoritkläder:
Jeans och boots.

 

19. Favoritdjur:
LEJON.

 

20. Så här många barn vill jag ha:
2 kanske 3

 

21. Vilket är bäst, julen eller din födelsedag:
Julen tror jag.

 

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligast: Speech & engelska. Tråkigast: INTCOM & spanska.

 

23. Stjärntecken:
Stenbock

 

24. En bok jag älskar:
Elsa trilogin och däckare typ.

25. En film jag älskar:
Remeber the titans

 

26. Tv-program jag gillar:
How I met your mother, One Tree Hill, Gossip Girl, Vampire Diaries


27. Favoritdoft:
Viktor & Rolf - Flowebomb & Niklas och min mami

 

28. Detta äter jag gärna:
Glass & popcorn

 

29. Dricker helst:
Vin och Cola, ej tillsammans.

 

30. Favoritgodis:

All choklad utan nötter typ.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Nån vacker paradis ö, Kenya.

32. Färg på mina ögon:
Gröna

 

33. Min längd:
167 cm

 

34. Jag tror på:
Kärlek & vänskap

35. Jag spelar:
Wordfued mot min mamma.


36. Person jag beundrar:
Min mamma.  

37. Så här bor jag:
Just nu bor jag tillsammans med kärleken i en etta.  

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
INGA, alla lever!

 

39. Det här tänder mig:
Niklas.

 

40. Det här gör mig avtänd:
Diverse divaliteter

 

41. Favoritfärg:
Svart, vitt, grått. 

42. Favoritcitat:
Kill them with love.

43. En hemlighet jag vet:
Som om jag skulle skriva den här för mina 5840384 läsare...

44. Bästa present jag fått:
Bland annat ett par Primeboots, mina skidor, alla andra fina och minnesvärda saker.

 

45. Senast köpta skiva:
När köpte man ens skivor senast?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögonfransar

47. Den kollar ja efter först när ja loggar in på msn:
Använder inte msn längre.

 

48. Vill jag ha för djur:

Hade jag kunnat ha hundar hade jag velat ha en liten lurvig sak.


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Lejon såklart.

 

50. Vad lyssnarr du på just nu:
John Mayer

 

51. Vad har du gjort/ska du göra idag:
duschat, städat, lagat mat, diskat, tvättat, förgat ögonbrynen och kollat en massa serier

52. Är någon av dina föräldrar ifrån något annat land:
Pappa är halv dansk?

 

53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
The Sims.

 

54. Vilken är din favoritrestaurang:
Musses!


55. När badade du i en pool senast:
I Tukland med Sarah.


56. Har du varit med i någon skolpjäs:
Ja, när jag var liten var jag en tant och en annan gång en ängel. Sen sjöng jag i skolans cabarét.

 

57. Har du användt droger:
Nej.

 

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om:
Techno och såndär med massa growl typ.

 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet:
Kanske.

 

60. Vad har du för TV-kanaler:
Har ingen tv.

 

61. Har du åkt moped någon gång:
Haha, ja.

 

62. Har du busringt någon gång:
Roligaste grejen när man var lite. Stoffe var the master.

63. Har du fått felparkeringsböter:
Nej, men var med när Soffan fick en.

 

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm:
LÄTT att jag ska göra det.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt:
Vitryssland? Turkiet?

 

66. Har du en egen trädgård:
Nej

 

67. Kan du alla orden i nationalsången:
Tror det.

68. Badkar eller duschkabin:

Badkar är mys!

69. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden:
Coach Carter  

70. Chips eller popcorn:
Popcorn.

 

71. Vilken färg på läppstift använder du:

Rött&Rosa

72. Har du rökt jordnötsskal någon gång:
Ja, det är därför jag är död nu.

 

73. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling:
Ja, och jag vann alla!!!

 

74. Apelsin- eller äppeljuice:
Apelsin

 

75. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni:
Niklas, vi åt turkiskt på Musses.

76. Favoritchoklad:
Marabou mjökchoklad och med apelsincrisp.

 

77. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för:
De står allra närmast.

78. Har du vunnit en prispokal någon gång:
Ja! MästarN.

 

79. Är du duktig på matlagning:
Det tror jag nog.

 

80. Klarar du att tanka själv:
Tvek.

 

81. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamteve:
Jag tror inte riktigt på sån skit.

 

82. Pepsi eller Coca Cola:
Coca Cola

 

83. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb:
ICA Kvantum forever, även ett rosa gulligt förkläde hos Kortmakaren.

 

84. Vad var det senaste du handlade:
Medicin

 

85. Har du kräkts offentligt:
Ja.

 

86. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Alltid kärleken.

 

87. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror att det växer fram, men attraktion kan det absolut finnas.

 

88. Har du ringt något betalnummer:
Har röstat på Idol och ringt Musikhjälpen i vintras.

 

89. Kan man vara vän med sitt ex:
Absolut.



90. vem smsade dig senast:
Simon Johannesson.

 

91. Vad stod det i smset:
"Bestäm du - det blir bäst så!"


92. vad svarade du tillbaka:
Vet inte rikigt.


94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
Som en blond lite clown.

 

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Haha, vet inte riktigt.

 

96. Vad har du i din väska:
Nycklar, plånbok, lite smink, mediciner... Matlådan om jag ska jobba.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Tvättar bort sminket, borstar tänderna och gossar med nallebjörnen brevid.

 

98. Antal personer du kan lita till 100 på:
De finns i hjärtat och går att räkna på handen. 

99. Var hittade du den här listan:
I Sofias blogg.

 

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Tjejerna på bloggen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0