ALL DIFFERENT KINDS OF LOVE

Min vacka vän la precis ut en bild på hennes dotter. Tårar i ögonen, Gabriella. Har du klämt ut den fina saken?För att citera Niklas innifrån toan: "Nej, fy FAN va söt!" Du kommer att bli världens bästa mamma. Jag vet det. & sen saknar jag och längtar efter dig må jag säga.
Nu ska jag få massage av min vackra prins.
Det förtjänar jag efter en dag på Frölunda Torg och IKEA med min pappa. Eller? Vem tvingar upp sin dotter klockan åtta på hennes första lediga dag på en vecka liksom? Men men.. Fint är det hemma i allafall. Perfekt tills på fredag när tjejerna kommer hit innan vi gör stan och kollar Juntan.
Ska bli så roligt och jag är så sjukt taggad så det finns inte. Har jobbar varje helg i januari så nu är det min tur att rocka loss säger jag bara.
Jag är lite dålig på att skriva här.
Men ni gillar mig ändå. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0