UPDATE

Är inte jättebra på att skriva här, vilket många påpekat så nu måste jag ju faktiskt skiva lite.
Det händer inte mycket egentligen. Har känt mig lite kass de senaste dagarna, är det pollen som spökar tro? Jag vill nog faktiskt tro det. Huvudvärk, rinniga ögon, snorig näsa, konstant trött? Jag tror nog det.
Min Sarah är hemma. En sån lättnad.
På måndag åker vi till idre. Hon, jag, min kärlek, bästis, Lennart, Linn & Emelie.
Ser fram emot första ölen i backen på måndag.
Provade pjäxorna förut, konstig känsla men fan va kul vi ska ha! Sist jag åkte skidor var i Bad Gastein. Sjukt spårad resa. Går inte in på detaljer tror jag! Men jag kommer minnas den för resten av mitt liv.
http://www.youtube.com/watch?v=iQKm3wtcvvo
Kika in låten i länken. Så gosig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0